Üniversite Gençliğinin Dijital Oyun Oynama Alışkanlığının Araştırılması

Stok Kodu:
9786253932626
Boyut:
165-240-
Sayfa Sayısı:
276
Baskı:
1
Basım Tarihi:
2024-02-14
Kapak Türü:
Karton
Kağıt Türü:
Kitap Kağıdı
Dili:
Türkçe
%20 indirimli
190,00TL
152,00TL
Taksitli fiyat: 6 x 27,36TL
9786253932626
1281636
Üniversite Gençliğinin Dijital Oyun Oynama Alışkanlığının Araştırılması
Üniversite Gençliğinin Dijital Oyun Oynama Alışkanlığının Araştırılması
152.00
Bilgisayar ve internet birçok açıdan hayatı kolaylaştırırken oyun ve eğlence aracı olarak da yaygın bir biçimde kullanılmaktadır. Yeni teknolojilerin gelişmesi ve hızlı kentleşme nedeniyle şehirlerde çocukların oynayabileceği güvenli alanların azalmasıyla birlikte geleneksel oyunların yerini dijital yazılımlar almaya başlamıştır. Her ne kadar her yaş grubundan birey bu oyunları oynasa da gençler arasında kullanımı ciddi oranda artmaktadır. Ergenlerin ve gençlerin eskiden oyun parklarında ve sokaklarda oynadığı oyunlar, son yıllarda yerini bilgisayar başında internet üzerinden veya oyun salonlarında oynanan elektronik oyunlara bırakmıştır. Dijital oyun teknolojilerinin gelişmesi; kültür değişimini tetiklemiş, çocuk ve gençler arasında dijital oyunlara olan tutkunun giderek artmasına ve dijital oyun bağımlılığına dönüşmesine sebep olmuştur.Bu çalışmada; üniversite gençliğinin dijital oyun oynama alışkanlığı ölçülmüş, çeşitli sosyoekonomik faktörlerin, internetteki çeşitli faaliyetlere ilginin, internet cihazları kullanma alışkanlığının, dijital oyun türlerine ilginin, dijital oyun oynamanın olumlu ve olumsuz psikolojik, ailevi ve sosyolojik etkilerine inancın dijital oyun oynama sıklığı üzerindeki marjinal etkileri araştırılmıştır.
Bilgisayar ve internet birçok açıdan hayatı kolaylaştırırken oyun ve eğlence aracı olarak da yaygın bir biçimde kullanılmaktadır. Yeni teknolojilerin gelişmesi ve hızlı kentleşme nedeniyle şehirlerde çocukların oynayabileceği güvenli alanların azalmasıyla birlikte geleneksel oyunların yerini dijital yazılımlar almaya başlamıştır. Her ne kadar her yaş grubundan birey bu oyunları oynasa da gençler arasında kullanımı ciddi oranda artmaktadır. Ergenlerin ve gençlerin eskiden oyun parklarında ve sokaklarda oynadığı oyunlar, son yıllarda yerini bilgisayar başında internet üzerinden veya oyun salonlarında oynanan elektronik oyunlara bırakmıştır. Dijital oyun teknolojilerinin gelişmesi; kültür değişimini tetiklemiş, çocuk ve gençler arasında dijital oyunlara olan tutkunun giderek artmasına ve dijital oyun bağımlılığına dönüşmesine sebep olmuştur.Bu çalışmada; üniversite gençliğinin dijital oyun oynama alışkanlığı ölçülmüş, çeşitli sosyoekonomik faktörlerin, internetteki çeşitli faaliyetlere ilginin, internet cihazları kullanma alışkanlığının, dijital oyun türlerine ilginin, dijital oyun oynamanın olumlu ve olumsuz psikolojik, ailevi ve sosyolojik etkilerine inancın dijital oyun oynama sıklığı üzerindeki marjinal etkileri araştırılmıştır.
Axess Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 152,00    152,00   
2 79,04    158,08   
3 53,71    161,12   
6 27,36    164,16   
QNB Finansbank Kartları
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 152,00    152,00   
2 79,04    158,08   
3 53,71    161,12   
6 27,36    164,16   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 152,00    152,00   
2 79,04    158,08   
3 53,71    161,12   
6 27,36    164,16   
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 152,00    152,00   
2 79,04    158,08   
3 53,71    161,12   
6 27,36    164,16   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 152,00    152,00   
2 79,04    158,08   
3 53,71    161,12   
6 27,36    164,16   
World Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 152,00    152,00   
2 79,04    158,08   
3 53,71    161,12   
6 27,36    164,16   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 152,00    152,00   
2 -    -   
3 -    -   
6 -    -   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat