Üç Hayat

Stok Kodu:
9786254052996
Boyut:
125-205-0
Sayfa Sayısı:
264
Basım Yeri:
İstanbul
Baskı:
4
Basım Tarihi:
2024-05-27
Çeviren:
Ferit Burak Aydar
Kapak Türü:
Karton
Kağıt Türü:
Kitap Kağıdı
Dili:
Türkçe
%25 indirimli
108,00TL
81,00TL
Taksitli fiyat: 6 x 14,58TL
9786254052996
1220231
Üç Hayat
Üç Hayat
81.00
Gertrude Stein, yayımlanan ilk eseri Üç Hayat'ta, birbirinden farklı ama bir o kadar da benzer hayatları olan Bridgepoint kasabası sakini üç kadının hikâyesini anlatır. İşçi sınıfından bu üç kadın, toplumun onları mahkûm ettiği rollerden sıyrılamamış ve kendi hayatlarının kontrolünü yitirmiştir. İlk kez 1909 yılında okurlarla buluşan Üç Hayat, modernist yazarlar tarafından üslup ve dilbilgisi kullanımı üzerine yapılacak cesurca deneylerin başlangıcıdır. Zaman-mekân bozulmaları ve geleneksel doğrusallığı bozan tekrarlar yazarın edebiyattaki yerleşik kurallara karşı çıkışını gösterir. Empresyonistlerin ve post-empresyonistlerin sanat eserlerinde ifade ettiklerini düzyazıda uygulayan yazar, belli kelimeleri, cümleleri, hatta bazen bir paragrafı tekrar eder; bildik imla ve noktalamanın dışına çıkar. "İyi Anna"daki doğrusal olmayan anlatı yapısı, Paul Cézanne'ın eserlerinden alır ilhamını. Stein'ın Pablo Picasso ile olan dostluğu, "Melanctha" hikâyesindeki sözdizimsel tekrarların önünü açar. "Kibar Lena" ise Henri Matisse esintileriyle bir kadının psikolojik portresini ortaya koyar.
Gertrude Stein, yayımlanan ilk eseri Üç Hayat'ta, birbirinden farklı ama bir o kadar da benzer hayatları olan Bridgepoint kasabası sakini üç kadının hikâyesini anlatır. İşçi sınıfından bu üç kadın, toplumun onları mahkûm ettiği rollerden sıyrılamamış ve kendi hayatlarının kontrolünü yitirmiştir. İlk kez 1909 yılında okurlarla buluşan Üç Hayat, modernist yazarlar tarafından üslup ve dilbilgisi kullanımı üzerine yapılacak cesurca deneylerin başlangıcıdır. Zaman-mekân bozulmaları ve geleneksel doğrusallığı bozan tekrarlar yazarın edebiyattaki yerleşik kurallara karşı çıkışını gösterir. Empresyonistlerin ve post-empresyonistlerin sanat eserlerinde ifade ettiklerini düzyazıda uygulayan yazar, belli kelimeleri, cümleleri, hatta bazen bir paragrafı tekrar eder; bildik imla ve noktalamanın dışına çıkar. "İyi Anna"daki doğrusal olmayan anlatı yapısı, Paul Cézanne'ın eserlerinden alır ilhamını. Stein'ın Pablo Picasso ile olan dostluğu, "Melanctha" hikâyesindeki sözdizimsel tekrarların önünü açar. "Kibar Lena" ise Henri Matisse esintileriyle bir kadının psikolojik portresini ortaya koyar.
Axess Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 81,00    81,00   
2 42,12    84,24   
3 28,62    85,86   
6 14,58    87,48   
QNB Finansbank Kartları
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 81,00    81,00   
2 42,12    84,24   
3 28,62    85,86   
6 14,58    87,48   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 81,00    81,00   
2 42,12    84,24   
3 28,62    85,86   
6 14,58    87,48   
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 81,00    81,00   
2 42,12    84,24   
3 28,62    85,86   
6 14,58    87,48   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 81,00    81,00   
2 42,12    84,24   
3 28,62    85,86   
6 14,58    87,48   
World Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 81,00    81,00   
2 42,12    84,24   
3 28,62    85,86   
6 14,58    87,48   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 81,00    81,00   
2 -    -   
3 -    -   
6 -    -   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat