9786054363001
1153771
https://www.kitapbahcesi.com/sokak-fotografciligi
Sokak Fotoğrafçılığı
22.75
Sokak fotoğrafçılığı, kısacık bilgiyle Cartier-Bresson, Brassai, Doisneau gibi isimlerle herkese tanıdık olan, fotoğrafik türler arasında en yaygın olan ve belki de en çok sevilenidir. Bununla birlikte sokak fotografçılığı tam olarak nedir? Konularını hangi bakış açısıyla ortaya koyar ve bu bakış açısı belgesel fotoğrafçılıktan nasıl farklılık gösterir? Atget, Kertesz, Bovis, Rene-Jacques, Brassai, Doisneau, Cartier-Bresson ve daha birçoğuna baktığımızda zarif bir şekilde yazılmış olan bu kitapta iyi bilinen ve çokça kullanılan illustrasyon ve bağlantılı çalışmalarla, Empresyonist sanatla Paris sokak fotoğrafçılığının akrabalığını, dönemin edebiyat akımlarıyla ve Baudelaireden Philippe Soupaulta kadar yazarlarla olan karmaşık ilişkisini çözümlediğini görebiliriz.Sokak fotografçılğının kökenlerinin izini süren Clive Scott, fotoğrafçı stüdyoyu terkettiğinde, sokak fotografçısının türün sevilen -satıcılar, aşıklar, girişimciler- gibi konularını yakalarken ve kadrajlarken ona nelerin vesile olduğu sorularını gündeme getiriyor. Bunu yaparken de Scott şiirsel olsa bile türü değil bireyi, sokağın gerçekliğini değil romantizmini keşfederek sokak fotoğrafçılığını açığa çıkarıyor.
Clive Scott East Anglia Üniversitesinde Edebiyat ve Yaratıcı Yazım Bölümünde Avrupa Edebiyatı Profesörü olarak görev yapıyor. Spoken Image: Photoraphy and Language (1999) ve Translating Rimbauds İlluminations (2009) adlı kitapları bulunuyor.
Sokak fotoğrafçılığı, kısacık bilgiyle Cartier-Bresson, Brassai, Doisneau gibi isimlerle herkese tanıdık olan, fotoğrafik türler arasında en yaygın olan ve belki de en çok sevilenidir. Bununla birlikte sokak fotografçılığı tam olarak nedir? Konularını hangi bakış açısıyla ortaya koyar ve bu bakış açısı belgesel fotoğrafçılıktan nasıl farklılık gösterir? Atget, Kertesz, Bovis, Rene-Jacques, Brassai, Doisneau, Cartier-Bresson ve daha birçoğuna baktığımızda zarif bir şekilde yazılmış olan bu kitapta iyi bilinen ve çokça kullanılan illustrasyon ve bağlantılı çalışmalarla, Empresyonist sanatla Paris sokak fotoğrafçılığının akrabalığını, dönemin edebiyat akımlarıyla ve Baudelaireden Philippe Soupaulta kadar yazarlarla olan karmaşık ilişkisini çözümlediğini görebiliriz.Sokak fotografçılğının kökenlerinin izini süren Clive Scott, fotoğrafçı stüdyoyu terkettiğinde, sokak fotografçısının türün sevilen -satıcılar, aşıklar, girişimciler- gibi konularını yakalarken ve kadrajlarken ona nelerin vesile olduğu sorularını gündeme getiriyor. Bunu yaparken de Scott şiirsel olsa bile türü değil bireyi, sokağın gerçekliğini değil romantizmini keşfederek sokak fotoğrafçılığını açığa çıkarıyor.
Clive Scott East Anglia Üniversitesinde Edebiyat ve Yaratıcı Yazım Bölümünde Avrupa Edebiyatı Profesörü olarak görev yapıyor. Spoken Image: Photoraphy and Language (1999) ve Translating Rimbauds İlluminations (2009) adlı kitapları bulunuyor.
Axess Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 22,75 | 22,75 |
2 | 11,83 | 23,66 |
3 | 8,04 | 24,12 |
6 | 4,10 | 24,57 |
QNB Finansbank Kartları
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 22,75 | 22,75 |
2 | 11,83 | 23,66 |
3 | 8,04 | 24,12 |
6 | 4,10 | 24,57 |
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 22,75 | 22,75 |
2 | 11,83 | 23,66 |
3 | 8,04 | 24,12 |
6 | 4,10 | 24,57 |
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 22,75 | 22,75 |
2 | 11,83 | 23,66 |
3 | 8,04 | 24,12 |
6 | 4,10 | 24,57 |
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 22,75 | 22,75 |
2 | 11,83 | 23,66 |
3 | 8,04 | 24,12 |
6 | 4,10 | 24,57 |
World Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 22,75 | 22,75 |
2 | 11,83 | 23,66 |
3 | 8,04 | 24,12 |
6 | 4,10 | 24,57 |
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 22,75 | 22,75 |
2 | - | - |
3 | - | - |
6 | - | - |
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.