9786051960784
1185617
https://www.kitapbahcesi.com/ozne-27-kitap-hegel
Özne 27. Kitap / Hegel
187.50
Öz-Bilinç: Arzu ve Tanınma | Serkan Günay Hegel'in Tinin Fenomenolojisi'nde Ölüm ile
Olumsuzlama İlişkisi: Kojève'in Okuması IşığındaÖlümün Merkeziliği Sorusu | Maya
Mandalinci Bir Biçim Sorunu Olarak Hegel'in Saltık Bilgisi | Erdem Baykal Hegel'in Antigone
Yorumunda "Yazgı" ve "Yasa" | Gülçin Ayıtgu Etik Yaşamın (Sittlichkeit) Fenomenolojisi
Olarak Tragedya ve Demokrasi Sorunu | Özgün BulutHegel ve Savaş Söylemi | Çetin
Türkyılmaz Siyasal Olanın Varoluşsal Diyalektiği ya da Schmitt'i Hegel-Lacan
Üzerinden(Yeniden) Okumak | Efe Baştürk Hegel'in Siyaset Felsefesinde İrtifa Kaybı: Bilincin
Mikropolitik Serüveninden AklınMakropolitik Düzeneğine | Onur Kartal İrade Problemi
Zemininde Birey-Devlet Karşıtlığı: Hobbes, Rousseau,Hegel, Bosanquet | Mehmet Akkurt
Hegel Sonrası Felsefe Tarihçiliği: Stoacılık Örneği | Melike Molacı Benjamin ve Hegel'de
Tarih | Adnan Akan Anti-Feuerbach ya da Hegel'i Okumaya Bir Katkı | Eyüp Ali Kılıçaslan
Diğer yazılarÖzne Olmanın Var Oluş Biçimleri ve Akıl Üzerine: Aristoteles'ten Bize | Hatice
Nur Erkızan Rizomatik Sinema ya da Minör Oluşlar | Meral Özçınar Foucault'da İktidarın
Yayılmacı Doğası ve Organik Bedenlerle İlişkisi | Gül Turanlı Dilthey'ın Bilgi Anlayışında
Epistemik Öznenin Tarihsel Eleştirisi | Mustafa Günay Euclid Dışı Geometrilerin Matematik
Tarihi ve Felsefesindeki Yeri | Ayşe KökcüFrege'nin "Kavram ve Nesne Üzerine" Makalesi |
Mustafa Yıldırım
Öz-Bilinç: Arzu ve Tanınma | Serkan Günay Hegel'in Tinin Fenomenolojisi'nde Ölüm ile
Olumsuzlama İlişkisi: Kojève'in Okuması IşığındaÖlümün Merkeziliği Sorusu | Maya
Mandalinci Bir Biçim Sorunu Olarak Hegel'in Saltık Bilgisi | Erdem Baykal Hegel'in Antigone
Yorumunda "Yazgı" ve "Yasa" | Gülçin Ayıtgu Etik Yaşamın (Sittlichkeit) Fenomenolojisi
Olarak Tragedya ve Demokrasi Sorunu | Özgün BulutHegel ve Savaş Söylemi | Çetin
Türkyılmaz Siyasal Olanın Varoluşsal Diyalektiği ya da Schmitt'i Hegel-Lacan
Üzerinden(Yeniden) Okumak | Efe Baştürk Hegel'in Siyaset Felsefesinde İrtifa Kaybı: Bilincin
Mikropolitik Serüveninden AklınMakropolitik Düzeneğine | Onur Kartal İrade Problemi
Zemininde Birey-Devlet Karşıtlığı: Hobbes, Rousseau,Hegel, Bosanquet | Mehmet Akkurt
Hegel Sonrası Felsefe Tarihçiliği: Stoacılık Örneği | Melike Molacı Benjamin ve Hegel'de
Tarih | Adnan Akan Anti-Feuerbach ya da Hegel'i Okumaya Bir Katkı | Eyüp Ali Kılıçaslan
Diğer yazılarÖzne Olmanın Var Oluş Biçimleri ve Akıl Üzerine: Aristoteles'ten Bize | Hatice
Nur Erkızan Rizomatik Sinema ya da Minör Oluşlar | Meral Özçınar Foucault'da İktidarın
Yayılmacı Doğası ve Organik Bedenlerle İlişkisi | Gül Turanlı Dilthey'ın Bilgi Anlayışında
Epistemik Öznenin Tarihsel Eleştirisi | Mustafa Günay Euclid Dışı Geometrilerin Matematik
Tarihi ve Felsefesindeki Yeri | Ayşe KökcüFrege'nin "Kavram ve Nesne Üzerine" Makalesi |
Mustafa Yıldırım
Axess Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 187,50 | 187,50 |
2 | 97,50 | 195,00 |
3 | 66,25 | 198,75 |
6 | 33,75 | 202,50 |
QNB Finansbank Kartları
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 187,50 | 187,50 |
2 | 97,50 | 195,00 |
3 | 66,25 | 198,75 |
6 | 33,75 | 202,50 |
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 187,50 | 187,50 |
2 | 97,50 | 195,00 |
3 | 66,25 | 198,75 |
6 | 33,75 | 202,50 |
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 187,50 | 187,50 |
2 | 97,50 | 195,00 |
3 | 66,25 | 198,75 |
6 | 33,75 | 202,50 |
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 187,50 | 187,50 |
2 | 97,50 | 195,00 |
3 | 66,25 | 198,75 |
6 | 33,75 | 202,50 |
World Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 187,50 | 187,50 |
2 | 97,50 | 195,00 |
3 | 66,25 | 198,75 |
6 | 33,75 | 202,50 |
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 187,50 | 187,50 |
2 | - | - |
3 | - | - |
6 | - | - |
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.