Ne - Varlık ve Ahlak;Trans - Ontolojik Bir Düşünüm Trans - Ontolojik Bir Düşünüm
Boyut:
135-210-0
Sayfa Sayısı:
96
Basım Yeri:
İstanbul
Baskı:
1
Basım Tarihi:
2021-08-06
Kapak Türü:
Karton
Kağıt Türü:
Kitap Kağıdı
Dili:
Türkçe
Kategori:
%30
indirimli
92,00TL
64,40TL
Taksitli fiyat:
6 x 11,59TL
Bu üründen 1 adet satın alınmıştır.
9786257587501
1213701
https://www.kitapbahcesi.com/ne-varlik-ve-ahlak-trans-ontolojik-bir-dusunum
Ne - Varlık ve Ahlak;Trans - Ontolojik Bir Düşünüm Trans - Ontolojik Bir Düşünüm
64.40
Batı metafiziğinin tarihinde, Platon'dan Nietzsche'ye dek varlık meselesi farklı suretler altında ve tarzlarda kendini hep tartışmaya sunageldi. Bu tartışma, “post-metafizik” adı verilen bu çağda da, bir şekilde devam edeceğe benziyor. Biz bu risalede bazı aceleci ve toptancı post-metafizik mülahazalar arasında kaynıyor görünen varlığa müteallik bazı esaslı meseleleri “kendi” zaviyemizden yeni baştan veya yeni bir ışık altında tartışmaya açmayı deniyoruz.
Ne – Varlık ve Ahlâk, kısmen veya bir ölçüde, Heidegger ile Levinas'ı –bilhassa bu iki düşünürü– yıllar içinde bir arada okuma çabamıza dayanıyor. Bu bakımdan, burada serdedilen düşünceler, başkaları yanı sıra, esasen bu iki düşünürün düşünceleriyle yerine göre hem diyalog hem de polemik içinden gelişiyor. Burada biz mezkûr düşünürleri bir arada okurken, bu arada kendi sesimizi bulma, kendi sözümüzü söyleme çabası içinde bulunuyoruz.
Sonu nihilizme varan içinde yaşadığımız işbu ileri teknolojizasyon çağında, varlığı bir de fıtrat suretinde ve dahi fıtratın çağrısına mukabele sadedinde ahlâk noktainazarından tartışmaya açmak kendini bize bir gereklilik, hatta bir zorunluluk olarak hissettirdi. Bu husus, eldeki risalenin sebeb-i telifini oluşturuyor tam da.
Batı metafiziğinin tarihinde, Platon'dan Nietzsche'ye dek varlık meselesi farklı suretler altında ve tarzlarda kendini hep tartışmaya sunageldi. Bu tartışma, “post-metafizik” adı verilen bu çağda da, bir şekilde devam edeceğe benziyor. Biz bu risalede bazı aceleci ve toptancı post-metafizik mülahazalar arasında kaynıyor görünen varlığa müteallik bazı esaslı meseleleri “kendi” zaviyemizden yeni baştan veya yeni bir ışık altında tartışmaya açmayı deniyoruz.
Ne – Varlık ve Ahlâk, kısmen veya bir ölçüde, Heidegger ile Levinas'ı –bilhassa bu iki düşünürü– yıllar içinde bir arada okuma çabamıza dayanıyor. Bu bakımdan, burada serdedilen düşünceler, başkaları yanı sıra, esasen bu iki düşünürün düşünceleriyle yerine göre hem diyalog hem de polemik içinden gelişiyor. Burada biz mezkûr düşünürleri bir arada okurken, bu arada kendi sesimizi bulma, kendi sözümüzü söyleme çabası içinde bulunuyoruz.
Sonu nihilizme varan içinde yaşadığımız işbu ileri teknolojizasyon çağında, varlığı bir de fıtrat suretinde ve dahi fıtratın çağrısına mukabele sadedinde ahlâk noktainazarından tartışmaya açmak kendini bize bir gereklilik, hatta bir zorunluluk olarak hissettirdi. Bu husus, eldeki risalenin sebeb-i telifini oluşturuyor tam da.
Axess Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 64,40 | 64,40 |
2 | 33,49 | 66,98 |
3 | 22,75 | 68,26 |
6 | 11,59 | 69,55 |
QNB Finansbank Kartları
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 64,40 | 64,40 |
2 | 33,49 | 66,98 |
3 | 22,75 | 68,26 |
6 | 11,59 | 69,55 |
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 64,40 | 64,40 |
2 | 33,49 | 66,98 |
3 | 22,75 | 68,26 |
6 | 11,59 | 69,55 |
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 64,40 | 64,40 |
2 | 33,49 | 66,98 |
3 | 22,75 | 68,26 |
6 | 11,59 | 69,55 |
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 64,40 | 64,40 |
2 | 33,49 | 66,98 |
3 | 22,75 | 68,26 |
6 | 11,59 | 69,55 |
World Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 64,40 | 64,40 |
2 | 33,49 | 66,98 |
3 | 22,75 | 68,26 |
6 | 11,59 | 69,55 |
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 64,40 | 64,40 |
2 | - | - |
3 | - | - |
6 | - | - |
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.