3000307100979
1264257
https://www.kitapbahcesi.com/mizan-un-nufus-nefislerin-hazinesi-irfan-ordusunun-el-kitabi
Mizan-ün Nüfüs - Nefislerin Hazinesi; İrfan Ordusunun El Kitabı
90.00
1-tevbe 2-tevazu 3-ilim 4-tahammül 5-kanaat 6-cömertlik 7-şükür 8-sabır
Bu tablonun ana temeli budur:
Şeytan, cahiller, avretler, çıplaklar, günahkarlar, ehli sünnet olmayanlar, sapık, gayri Müslim, sakalı kesmiş olanlar, sakalını kırpmışlar, topallar, körler, kör, sağır, dilsiz, köse, zenci, hizmetçi, sarhoş, güzel sesli, hırsızlar, güldürücü ve cambazlar, hokkabazlar, oyunbazlar, tellallar ve hamamcılar, şaşı ve fahişeler, kasap, karpuzcu, çoban ve sabuncu, yere tohum saçmak, ağaç dikmek, mubah olan şeyleri yapmak, avcılık, beyaz renk, cezveliler, şer amel işlerken ondan vazgeçmek, sevgililer ve kız oğlan çocuğu, abdest alanlar, yıkananlar, namaz kılanlar, kıbleye yönelme, kıbleden dönme, hayırlı bi işte bulunanlar, balcı, kavga, gürültü, bağırma, haykırma
Şeytan görmek;şeytana tabi olma sıfatıdır.şeytana tabi olmayıp dönülürse hayırdır.Sıradan halktan birini veya cahil bir kimseyi görmek onların hallerine yönelme sıfatıdır.avret tedbirde noksanlığa ve dünyaya yönelme işaretidir.çıplaklık amelsizliğe delalet eder günahkar nefsin azgınlığına işrettir.ehli sünnet ten olmayanları görmek farz namazlarını kılmada tembellik etmeye delalet tir veya ehli sünnet itikadı dışına çıkmanın alametidir.
İşte bu kitabta nice hassas konuları ve kuran-ı kerim de 114 sure nin ana başlıklarının sır ve hikmetlerini tek tek dile getirerek İslami açıdan yanlışlardan doğruya giden bir kılavuzdur.
1-tevbe 2-tevazu 3-ilim 4-tahammül 5-kanaat 6-cömertlik 7-şükür 8-sabır
Bu tablonun ana temeli budur:
Şeytan, cahiller, avretler, çıplaklar, günahkarlar, ehli sünnet olmayanlar, sapık, gayri Müslim, sakalı kesmiş olanlar, sakalını kırpmışlar, topallar, körler, kör, sağır, dilsiz, köse, zenci, hizmetçi, sarhoş, güzel sesli, hırsızlar, güldürücü ve cambazlar, hokkabazlar, oyunbazlar, tellallar ve hamamcılar, şaşı ve fahişeler, kasap, karpuzcu, çoban ve sabuncu, yere tohum saçmak, ağaç dikmek, mubah olan şeyleri yapmak, avcılık, beyaz renk, cezveliler, şer amel işlerken ondan vazgeçmek, sevgililer ve kız oğlan çocuğu, abdest alanlar, yıkananlar, namaz kılanlar, kıbleye yönelme, kıbleden dönme, hayırlı bi işte bulunanlar, balcı, kavga, gürültü, bağırma, haykırma
Şeytan görmek;şeytana tabi olma sıfatıdır.şeytana tabi olmayıp dönülürse hayırdır.Sıradan halktan birini veya cahil bir kimseyi görmek onların hallerine yönelme sıfatıdır.avret tedbirde noksanlığa ve dünyaya yönelme işaretidir.çıplaklık amelsizliğe delalet eder günahkar nefsin azgınlığına işrettir.ehli sünnet ten olmayanları görmek farz namazlarını kılmada tembellik etmeye delalet tir veya ehli sünnet itikadı dışına çıkmanın alametidir.
İşte bu kitabta nice hassas konuları ve kuran-ı kerim de 114 sure nin ana başlıklarının sır ve hikmetlerini tek tek dile getirerek İslami açıdan yanlışlardan doğruya giden bir kılavuzdur.
Axess Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 90,00 | 90,00 |
2 | 46,80 | 93,60 |
3 | 31,80 | 95,40 |
6 | 16,20 | 97,20 |
QNB Finansbank Kartları
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 90,00 | 90,00 |
2 | 46,80 | 93,60 |
3 | 31,80 | 95,40 |
6 | 16,20 | 97,20 |
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 90,00 | 90,00 |
2 | 46,80 | 93,60 |
3 | 31,80 | 95,40 |
6 | 16,20 | 97,20 |
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 90,00 | 90,00 |
2 | 46,80 | 93,60 |
3 | 31,80 | 95,40 |
6 | 16,20 | 97,20 |
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 90,00 | 90,00 |
2 | 46,80 | 93,60 |
3 | 31,80 | 95,40 |
6 | 16,20 | 97,20 |
World Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 90,00 | 90,00 |
2 | 46,80 | 93,60 |
3 | 31,80 | 95,40 |
6 | 16,20 | 97,20 |
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 90,00 | 90,00 |
2 | - | - |
3 | - | - |
6 | - | - |
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.