“Müslümanların
kıyamete değin câri olacak son hak din ile münasebetlerinin temel vasıtası olan
Kur'ân-ı Kerîm'in tarihinin “karanlık” olduğunu beyan eden, 1450 senelik tarihi
vetirede bir kısım âyetlerin “hiç kimse tarafından doğru anlaşılmadığını”
söyleyen; bırakınız Hz. Peygamber (s.a.v.)'in, Hz. Âdem (a.s.)'dan itibaren
hiçbir peygamberin “hissî mucizesi olmadığını” ifade edip tüm hissî mucizeleri
bir kalemde inkâr kastıyla te'vil eden, Kur'ân-ı Kerîm'in ilâhî bir koruma
altında olduğu vaadine rağmen “bir kısım âyetlerin Kur'ân'dan olmadığı halde
ona dâhil edildiğini” ve cem esnasında bazı yanlışların yapılmış olabileceğini
iddia eden, İlâhî vahyin bütünüyle peygamberin rüyası olduğunu dolayısıyla da
“onun vahye değil, vahyin ona tâbi olduğunu” söyleyen zevatın günden güne
artması elinizdeki eserin ortaya çıkmasının en büyük sebebidir.
Elinizdeki
bu çalışma, söz konusu iddiaları en özlü biçimde cevaplama amacına matuf olduğu
gibi, Kur'ân-ı Kerîm'in -tamamıyla- Hz. Peygamber (s.a.v.)'in sağlında yazıya
geçirildiğini isbat etmek niyetindedir.”
“Müslümanların
kıyamete değin câri olacak son hak din ile münasebetlerinin temel vasıtası olan
Kur'ân-ı Kerîm'in tarihinin “karanlık” olduğunu beyan eden, 1450 senelik tarihi
vetirede bir kısım âyetlerin “hiç kimse tarafından doğru anlaşılmadığını”
söyleyen; bırakınız Hz. Peygamber (s.a.v.)'in, Hz. Âdem (a.s.)'dan itibaren
hiçbir peygamberin “hissî mucizesi olmadığını” ifade edip tüm hissî mucizeleri
bir kalemde inkâr kastıyla te'vil eden, Kur'ân-ı Kerîm'in ilâhî bir koruma
altında olduğu vaadine rağmen “bir kısım âyetlerin Kur'ân'dan olmadığı halde
ona dâhil edildiğini” ve cem esnasında bazı yanlışların yapılmış olabileceğini
iddia eden, İlâhî vahyin bütünüyle peygamberin rüyası olduğunu dolayısıyla da
“onun vahye değil, vahyin ona tâbi olduğunu” söyleyen zevatın günden güne
artması elinizdeki eserin ortaya çıkmasının en büyük sebebidir.
Elinizdeki
bu çalışma, söz konusu iddiaları en özlü biçimde cevaplama amacına matuf olduğu
gibi, Kur'ân-ı Kerîm'in -tamamıyla- Hz. Peygamber (s.a.v.)'in sağlında yazıya
geçirildiğini isbat etmek niyetindedir.”
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 132,00 | 132,00 |
2 | 68,64 | 137,28 |
3 | 46,64 | 139,92 |
6 | 23,76 | 142,56 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 132,00 | 132,00 |
2 | 68,64 | 137,28 |
3 | 46,64 | 139,92 |
6 | 23,76 | 142,56 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 132,00 | 132,00 |
2 | 68,64 | 137,28 |
3 | 46,64 | 139,92 |
6 | 23,76 | 142,56 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 132,00 | 132,00 |
2 | 68,64 | 137,28 |
3 | 46,64 | 139,92 |
6 | 23,76 | 142,56 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 132,00 | 132,00 |
2 | 68,64 | 137,28 |
3 | 46,64 | 139,92 |
6 | 23,76 | 142,56 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 132,00 | 132,00 |
2 | 68,64 | 137,28 |
3 | 46,64 | 139,92 |
6 | 23,76 | 142,56 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 132,00 | 132,00 |
2 | - | - |
3 | - | - |
6 | - | - |