Bilişim Teknolojileri Öğretim Teknolojileri Materyal Geliştirme için WEB 2.0 Araçları 1

Stok Kodu:
9786057895141
Boyut:
160-235-0
Sayfa Sayısı:
160
Basım Yeri:
Ankara
Baskı:
1
Basım Tarihi:
2018-02-04
Kapak Türü:
Karton
Kağıt Türü:
1.Hamur
Dili:
Türkçe
%18 indirimli
160,00TL
131,20TL
Taksitli fiyat: 6 x 23,62TL
9786057895141
1248848
Bilişim Teknolojileri Öğretim Teknolojileri Materyal Geliştirme için WEB 2.0 Araçları 1
Bilişim Teknolojileri Öğretim Teknolojileri Materyal Geliştirme için WEB 2.0 Araçları 1
131.20
Gelişen teknolojiye uyum sağlayabilen öğretmenlerin, sınıflarında yaptıkları etkinliklere teknolojiyi entegre etmeleri daha etkin ve anlamlı öğrenme çevreleri oluşturabilmektedir. Bu nedenle, öğretmenlerimizin ve öğrencilerimizin, Web 2.0 uygulamaları ile zenginleştirilmiş öğrenme ortamları oluştururken; bilişim teknolojileri, öğretim teknolojileri ve materyal geliştirme derslerinde kullanabilecekleri bir el kitabı hazırlanması hedeflenmiştir. Birinci cildinin hazırlandığı bu el kitabında; Her derse kolayca entegre edilebilen hazır ya da kullanıcı tarafından tasarlanan ve farklı dillerde konuşturmayı sağlayan Voki; Bireysel ya da takım bazlı oyunlar oynanabilen, eğlendirirken öğreten ve oyun tabanlı bir anlık ölçme değerlendirme sistemi olarak Kahoot!; Çok yönlü ve her türlü kademede kullanılabilecek bir karikatür tasarlama ve dijital hikâye tasarlama platformu olarak ToonDoo; İçerisinde var olan şablon ve animasyonları kullanarak ya da sisteme eklenen ögeler kullanılarak öğretici animasyonların hazırlanabileceği Powtoon;
Gelişen teknolojiye uyum sağlayabilen öğretmenlerin, sınıflarında yaptıkları etkinliklere teknolojiyi entegre etmeleri daha etkin ve anlamlı öğrenme çevreleri oluşturabilmektedir. Bu nedenle, öğretmenlerimizin ve öğrencilerimizin, Web 2.0 uygulamaları ile zenginleştirilmiş öğrenme ortamları oluştururken; bilişim teknolojileri, öğretim teknolojileri ve materyal geliştirme derslerinde kullanabilecekleri bir el kitabı hazırlanması hedeflenmiştir. Birinci cildinin hazırlandığı bu el kitabında; Her derse kolayca entegre edilebilen hazır ya da kullanıcı tarafından tasarlanan ve farklı dillerde konuşturmayı sağlayan Voki; Bireysel ya da takım bazlı oyunlar oynanabilen, eğlendirirken öğreten ve oyun tabanlı bir anlık ölçme değerlendirme sistemi olarak Kahoot!; Çok yönlü ve her türlü kademede kullanılabilecek bir karikatür tasarlama ve dijital hikâye tasarlama platformu olarak ToonDoo; İçerisinde var olan şablon ve animasyonları kullanarak ya da sisteme eklenen ögeler kullanılarak öğretici animasyonların hazırlanabileceği Powtoon;
Axess Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 131,20    131,20   
2 68,22    136,45   
3 46,36    139,07   
6 23,62    141,70   
QNB Finansbank Kartları
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 131,20    131,20   
2 68,22    136,45   
3 46,36    139,07   
6 23,62    141,70   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 131,20    131,20   
2 68,22    136,45   
3 46,36    139,07   
6 23,62    141,70   
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 131,20    131,20   
2 68,22    136,45   
3 46,36    139,07   
6 23,62    141,70   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 131,20    131,20   
2 68,22    136,45   
3 46,36    139,07   
6 23,62    141,70   
World Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 131,20    131,20   
2 68,22    136,45   
3 46,36    139,07   
6 23,62    141,70   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 131,20    131,20   
2 -    -   
3 -    -   
6 -    -   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat